مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از نصب و راه اندازی ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محور‌های این استان خبر داد.

 محمد مشتری گفت: با نصب و راه اندازی این سامانه ها، تعداد دستگاه‌های ثبت تخلف سرعت در محور‌های استان به ۴۰ سامانه رسید و به این ترتیب تمامی محور‌های خراسان شمالی تحت پوشش صددرصدی سامانه‌های ثبت تخلف سرعت قرار گرفتند.

او گفت: مبلغ قرارداد نصب، راه اندازی، اجرا و ۵ سال نگهداری از سامانه‌های مذکور حدود ۹ میلیارد تومان بوده است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت یاد شده، ۵ دستگاه در جاده دوطرفه و ۵ دستگاه در جاده یک طرفه نصب شده است تا تمامی محور‌های استان تحت پوشش قرار گیرد.

مشتری گفت: در هر یک از محور‌های بجنورد - آشخانه، آشخانه - چمن بید و چمن بید - جنگل گلستان یک سامانه، از سه راهی چمن بید تا گرمه ۳ سامانه، سه راهی پیش قلعه تا راز و جرگلان ۲ سامانه و محور بجنورد -شیروان ۲ سامانه ثبت تخلف سرعت راه اندازی شدند.

او گفت: این سامانه‌ها پس از اخذ کد پلیس، قابلیت اجرای قوانین ثبت تخلف سرعت را دارد که پیش بینی می‌شود این فرآیند حدود ۲ ماه به طول انجامد.

 به گفته مشتری، سامانه‌های ثبت تخلف سرعت، سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط وسایل نقلیه را محاسبه و تخلفات را برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.